З метою координації зусиль для подальшого розвитку інклюзивної освіти в районі, забезпечення системної взаємодії ІРЦ та педагогічної спільноти, в рамках роботи школи «Бути батьками», 26 лютого 2020 року фахівці КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Приморської районної ради зустрілись з педагогами та студентами 4 курсу дошкільної, спеціальної та соціальної освіти Бердянського державного педагогічного університету.
Педагогічний міст «Супровід дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивно-ресурсному центрі. Досвід роботи» викликав жвавий інтерес у слухачів.
Протягом спілкування майбутні спеціалісти дізналися від директора ІРЦ Глінської Л.І. про кадрове забезпечення, вимоги до оснащення кабінетів в інклюзивно-ресурсному центрі, специфіку просвітницько-педагогічної роботи серед батьків та педагогів. Було продемонстровано відео сенсорної кімнати та обладнання кімнати психолого-педагогічної допомоги інклюзивно-ресурсного центру.
Найбільше зацікавлення у слухачів викликав перегляд відеоматеріалів корекційно-розвиткових занять з дітьми з особливими освітніми потребами, які проводилися фахівцями інклюзивно-ресурсного центру: вчителем-логопедом Іржавською І.М. та практичним психологом Федоренко М.Р.
Дякуючи старшому викладачу кафедри прикладної психології та логопедії Кеді Н.В., зустріч з такою небайдужою аудиторією слухачів ще раз довела справедливість слів великого математика XIX ст. Пафнутія Чебишева: «Теорія без практики мертва і безплідна, практика без теорії безкорисна і пагубна». |