Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" 

Приморської міської ради Запорізької області



Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр»

Приморської міської ради Бердянського району Запорізької області

(скорочено КУ ІРЦ)

відкрилась 02.01.2018 року

з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.

Статут установи

Адреса: 72102, Запорізька область, Приморськ, вул.Банкова, буд.119
Контактний телефон: +380665873259
Email: primorskirc@gmail.com

Графік роботи:
понеділок               08.00 – 17.00

вівторок - п’ятниця 08.00 – 16.00                     
перерва                  12.00 – 13.00

 

     Фахівці КУ ІРЦ:

 

- Глінська Лілія Іванівна - директор


- Іржавська Ірина Миколаївна - фахівець (вчитель-логопед)

 

- Федоренко Марина Романівна - фахівець (практичний психолог)

    

    
 

- Воробей Олена Фрідріхівна - фахівець (вчитель-дефектолог)

 

 

- Дінков Вячеслав Анатолійович - фахівець (вчитель-реабілітолог)

 

   


  Діяльність фахівців направлена на проведення комплексної оцінки дітей з особливими освітніми потребами, визначення рівня сформованості пізнавальних процесів, емоційно-вольової сфери, мовленнєвого розвитку, навчальної діяльності.
  У центрі проводяться індивідуальні та групові корекційно-розвиткові заняття, надаються консультативні послуги батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами та педагогам закладів освіти Приморського району та Приморської ОТГ.

 

Первинний прийом батьків або законних представників дитини в КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» проводить директор центру

або уповноважені ним працівники, які визначають час та дату проведення комплексної оцінки та встановлюють наявність таких документів:

  •      документів, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
  •      свідоцтва про народження дитини;
  •      індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
  •     форми первинної облікової документації №112/0 "Історія розвитку дитини" затвердженої МОЗ, у разі потреби - довідки від психіатра;
  •     заяви щодо проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини;
  •     згоди батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних їх неповнолітньої дитини;
  •     «Карта стану здоров’я та розвитку дитини».

У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту  до заяви можуть додаватися:

  •       психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена  керівником закладу освіти;
  •      зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;
  •      документи щодо додаткових обстежень дитини.

У разі коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавались психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги до центру подаються:

  •      попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
  •      висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.

Участь батьків (одного з батьків) або законних представників дитини у проведенні комплексної оцінки є обов'язковою.