Довгий час у суспільстві панувала думка про те, що людина, яка протягом навчання засвоїла багато знань, здатна легко самотужки у професійній діяльності напрацьовувати і застосовувати ефективні методи роботи. Наразі віра в те, що знання має пріоритет над умінням добряче похитнулася. Нині не тільки в освіті, а й у багатьох фахових галузях відбувається перенесення акценту на формування у майбутніх спеціалістів практичних умінь і навичок не тільки упродовж проходження виробничої практики, а й на аудиторних заняттях. Проведення лекційних та семінарських занять спільно з практиками підвищують фахову обізнаність і майстерність майбутніх педагогів, які будуть забезпечувати супровід дітей з особливими освітніми потребами.
Так, 16 квітня 2021 року, у форматі Педагогічного мосту, фахівці Приморського інклюзивно-ресурсного центру зустрілись з педагогами та студентами Бердянського державного педагогічного університету (здобувачі вищої освіти 202 ДО групи ФДССО). Тема заходу «Зміст корекційно-педагогічних заходів з формування просторових та сенсорних уявлень у дітей раннього віку з особливими освітніми потребами».
Жваве спілкування між практиками і майбутніми фахівцями, сприяло оволодінню студентами сучасними методами корекційної роботи з дітьми; активізації особистісного та творчого потенціалу здобувачів вищої освіти; формуванню у них мотиваційної готовності до майбутньої діяльності у галузі спеціальної педагогіки. |