12.10.2021 року відбувся вебінар «Інклюзивна освіта. Діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі» (спікер – директор ІРЦ Глінська Л.І., технічна підтримка онлайн заходу – вчитель-логопед ІРЦ Іржавська І.М.)
Необхідними умовами для отримання якісної освіти для дітей з особливими потребами є вміння педагога здійснювати індивідуалізацію та диференціацію навчального процесу, оцінювати розвиток дитини на основі об`єктивних спостережень, розробляти індивідуальні навчальні програми, тісно співпрацювати з батьками дитини та іншими фахівцями.
Але найбільш важливою для педагога є надання допомоги під час самого навчального процесу. Саме надання такої допомоги і є основною метою діяльності асистента вчителя.
Хто такий ассистент вчителя, які фунції виконує, будуючи освітній процес для особи з особливими освітніми потребами? Яку документацію веде. Ці та інші питання були висвітлені у ході вебінару. Вебінар мав практичну спрямованість активної взаємодії задля забезпечення належного психолого-педагогічного супроводу дітей із ООП.
Переглянути презентацію можна за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1S2hx_G9ogqGYlVXo9XVS9DvJsEcXkrq_/edit?usp=sharing&ouid=109317610967347289778&rtpof=true&sd=true |