12:41 PM Семінар в ЗДО "Ромашка" (м. Приморськ) | |
З метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство КДНВЗ «Я/с «Ромашка» Приморської міської ради з 1 вересня 2016 року працює в інклюзивному просторі - це єдиний заклад дошкільної освіти в Приморському регіоні. В закладі 1 інклюзивна група. Система освітньої роботи по впровадженню інклюзивного навчання проводиться у відповідності до потреб сім’ї та змісту сучасних корекційно-освітніх послуг з обов’язковим включенням батьків дітей з особливими потребами в процес навчання та виховання. Для дітей з особливими освітніми потребами розроблено індивідуальні програми розвитку, затверджено розклад корекційно-розвиткових занять. Психолого-педагогічний супровід дітей забезпечують вихователі, вчитель-логопед, практичний психолог. З метою активізації роботи щодо вирішення концептуальних теоретичних і організаційних питань інклюзивної освіти дітей з особливими потребами та впровадження інклюзивної освіти у систему навчально-виховного процесу створено консультативно-педагогічну групу, до складу якої увійшли всі педагоги, які працюють в інклюзивному просторі та батьки дітей з особливими освітніми потребами. З метою об’єктивного визначення динаміки розвитку та результативності навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами, на кожну дитину, яка охоплена інклюзивною формою навчання ведеться портфоліо. 21 березня 2019 року на базі КДНВЗ «Я/с «Ромашка» Приморської міської ради відбувся семінар «Корекційно-розвивальна робота з дітьми, які мають особливі освітні потреби». Директор закладу Лідія Корнієнко зазначила, що залучення дітей з особливими освітніми потребами до інклюзивної форми навчання позитивно впливає на соціально-емоційну сферу фізичний та творчий розвиток. На семінарі з доповіддю «Діти з особливими освітніми потребами закладів дошкільної освіти та організація їх навчання» виступила директор КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Лілія Глінська. Вона акцентувала увагу на тому, що організація роботи починається з партнерства педагогів та батьків дітей з особливими освітніми потребами та надала практичні поради щодо впровадження інклюзивної освіти в ЗДО: Дякуючи команді однодумців, допомога дітям з особливими потребами позбутися відчуття самотності, а також – можливість зростати і розвиватися в середовищі однолітків стала реальністю. Начало формы
| |
|
Всього коментарів: 0 | |